Hur långt kan man gå?

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah..!! Musikaljävel! Hur lågt kan man sjunka? Hade fem timmars rep idag och fick springa hem och äta på en kvart! Nu är vi övertrötta och ömma i kropp och själ. Helena fick ett sms av sin mormor "Vill du ha en resa i examens-pressent? Säg vart och när", svalde en ärta och kom på den briljanta idén om att fråga henne om jag och Martin får komma med också (vi vet inte än). Så lite ljus finns det nog i mörkret om man letar. Men det är inte ofta man ser den. Sen tror jag att jag har fått en knut på stämmbanden (om man nu kan få det) för det gör så jävla ont, speciellt om jag skrattar. Sen har vi ju fortfarande den gamla goa stressen som hänger över en.
Fuck it.
//A&H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0