Indisk afton till minne av Amandas ungdom.

Helena- Att bajsa på sig i milano är nog inte rätta stället att skita i byxan. Bajsar ni på er ofta?


Efter att jag var hos tandläkaren (jag hade inga hål, vilket jag firar genom att inte borsta tänderna) åkte jag hem till Anna där vi hade indisk afton för att fira Amandas födelsedag. Vi målade henna tatueringar och åt indisk mat. Dock försvann alla tatueringar, vi vet inte riktigt vad vi gjorde för fel. Anna fick lite röda prickar och det är ju i alla fall nått. Efter att Helena hävt i sig Amandas ingefäraglass konstaterade hon att hon snart skulle dö, eftersom att hennes hals svälde upp. Jag och Anna sa att hon kunde vara lugn, men det var omöjligt att försöka övertala en Helena fylld av dödsångest. Efter det hällde hon i sig tonnvis med saft så jag tror hon överlever. Men den som lever får ju se?


Idag har jag insett att en dag kan innehålla flera citat än ett, i alla fall om man umgås med Anna och Helena.

Helena och Anna speglar sig i spegeln medans jag skriver lite.

Helena till Anna- Näe du kan inte ha bristningar, det är för tjockisar.
Anna- Men Helena du är inte tjock.
Helena- Jo jag känner mig lite gravid...
Anna- Åååh det ser jag inte fram emot när jag är gravid, att alla kommer fram och tar på min mage.
Helena- Okej? Men smörj in mig på ryggen.

Jag vet inte men jag tror att Helena överlever natten.

//M

Kommentarer
Postat av: sara

Aff, nästan så man börjar gråta faktiskt...xC Krya på dig och hoppas någon tät anonym sgivare finner er!

2010-02-05 @ 20:52:55
URL: http://saracastro.blogg.se/
Postat av: maria

HAHAHAHA alltså ni är då fan allt för söta :D

2010-02-07 @ 20:05:29
Postat av: maria

HAHAHAHA alltså ni är då fan allt för söta :D

2010-02-07 @ 20:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0