tooooo niiiight, atomic.













Mer bilder från när vi brooked into school late at night ;) haha..
Jag rekommenderar att ni går in på min egna fotoblogg här till höger om ni vill se på fler foton och dessutom se dem i större format : Http://nennaz.blogg.se

Annars då? jo, jag har varit hemma och varit sjuk nu i några dagar. Så jäkla tråkigt :P. Men jag har varit förkyld i circus 3 veckor och i förrgår höll jag på att svimma på bildlektionen så det är väll lika bra att man är hemma och blir frisk..

Tänkte faktisk göra en paint-bild också på hur det såg ut för mig när jag fick tunnelséende i förrgår oxå ;)
Men, men nu är det damsugning som gäller här hemma i Orsa-sjuk-ensam-tråklivet..
Ha re!

//H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0