90-tal's hitts och yoga

Nu sitter vi här efter en mysigt rolig kväll tillsammans med vänner, lyssnandes på Aqua, haha ;P. Iaf så började med att Helena, Amanda och Linnea okuperade mitt (Annas) rum när jag och Martin va och simmade. Men jag fick en trevlig överraskning när Amanda städat och Helena lagade mat! När den var klar KASSTADE vi oss i den för att hinna till yogan ;). Den jävla yogan hade inte börjat än så vi gick hem igen som fem besvikna barn. Vi åt klart maten som vi inte fått i oss och lyssnade på Martin Svensson "Du är så, yeah yeah wow wow" och srattade. Sen började vi yoga själva i stället, ihop trängda i mitt lilla rum. Efter det satt vi och lyssnade på Linneas livs historia. Och nu sitter jag här med Helena som bestämde att hon skulle sova här.. hon ligger och fiser ;P

P.s. Helena står för alla smileysar D.s.


// A & H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0