tristesse.

Jag har glömt hur man klarar sig själv... fuckfaces har umgåtts 24.7 med undantag från helena i helgen och toalett besök. Så nu inser jag att även de små sakerna blir så sjuuuuuuuuukt mycket tråkigare när man är ensam, att laga mat, äta, borsta tänderna, sitta och vänta på att något ska hända fast man mycket väl vet att det inte kommer göra det och framför allt att sova.
Så nu ligger jag här, äter nougat kräm direkt ur burken, lyssnar på Devendra Banhart och drömmer om ett kaotiskt kollektiv där det alltid är fucket up av folk som skrattar, skriker leker och bråkar.


Jag tog kortet från vår kära karin, tyckte att den ilustrerade perfect min ensamhet just nu.

//A.



Kommentarer
Postat av: Helenis

åh, anna-panna :(((

jag är med dig i sinnet ;)

2010-01-27 @ 11:12:24
URL: http://fuckfaces.webblogg.se/
Postat av: caroline

hahah :D självklart kan jag ta med glasögonen. dom har legat här och skräpat några veckor nu, hade dock ingen aning om vem som var den lycklige ägaren så därav fick de vara med på en fotoshoot, men jag fixar det! ;)

2010-01-27 @ 11:15:08
URL: http://carolinelindkvists.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0