Hemma!



Är hemma nu efter några underbara dygn i storstan. Har träffat folk från min språkresa i Barcelooona i sommras och en massa släkt, dvs min mormor som jag bl a bott hos och alla mina storasystar lite snabbt :). Vill tillbaka snart! och det kanske jag ska, nästa helg då min syster pojkvän fyller vuxen (?) 30 :P och ska ha en liten sammanstrålning med storsläkten. Har shoppat en massa också :D och jag vill bara ha mer. Jag vet inte inte om det är själva grejjen att köpa en massa saker eller bara att få vetskapen om att man skaffar sig allt man vill ha genom kläder/styling? aja :P jag gillart iaf. Synd att plånboken är en sån torris. Btw, jag SKA flytta till stockholm :) när jag gått ut. HOPPAS ATT MINA UNDERBARA FUCKFACEVÄNNER FÖLJER MED!!!

//H.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0