It's because...

...we've got hair.



Jag försöker lära mig något jag endå inte förstår. Men självömkan ska man inte drabbas utav, eller hur?
Lovet är slut och imorgon är det musikal vilket jag är sjukt opepp på. Borde be att få snacka med Lena och Martin lite så dem förstår mitt menligslösa beteende. Jag har nämligen en väldigt otrlolig frömåga att starta en revolt mot allt jag tycker är fel inom skolan, vilket inte alla gånger är så smidigt och för det mesta försämrar mest för mig själv. Men var berädda snart startar jag nästa REVOLUTION! Musikal revolutionen ;) Nu ska jag köra min hemmagjorda terapi som jag brukar utöva när det blir lite förmycket att tänka på, PAJBAKNING.


Se upp Stalin, jag väntar på dig.
//M.


Kommentarer
Postat av: Moa

Mer paj till folket!! : D

2010-03-08 @ 22:18:26
URL: http://moakariberglund.blogspot.com
Postat av: Kim

fan vad gött med paj.. och jag är med på revolt. hate that fuckin musical.. bläblä eran blogg är fan nice. jag ska bli lite mer rå jag med. tjena mittbena pösshej

2010-03-10 @ 00:13:40
URL: http://lejoki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0