Stress... FUCK!



Too doo list!



Anna:

  • Plugga körkort, (sköt upp det till 16e april)
  • Psykologi plugg.
  • Sy (projekt arbete inlämmning om cirka två veckor)
  • Skriva om projektarbetet.
  • Islam prov.
  • Musikal premiär om 2 veckor.
  • Musikal rep. minst 2 ggr i veckan 3 timmar per lektion.
  • Nutidiakonst redovisning.
  • Skrivuppgift på bilden.
  • Göra bilder till slutprojektet som har vernissage den 6 maj.
  • Fixa spexkläder till studentveckan.
  • Söka jobb och bostad i norge.
  • Gå till ambassaden och kolla hur länge jag kan vara i Tanzania och om jag får jobba där.
  • Ringa bilverkstaden och hämta min bil.
  • Börja träna på något till musikövergränserna.
  • Ducha.
  • Bli frisk! Innan jag kollapsar eftersom jag inte har tid att vila upp mig.
  • Snagga sidecut.
  • Fixa studentpressenter.
  • Spara pengar.
  • Fixa present till mamma.
  • Skicka alla student inbjudningar.
  • Börja förbereda studentmottagningen.. mat? lokal? platts?
  • Diska grötkastrull.
  • Leva!

Martin:
  • Söka jobb i norge.
  • Söka folkhögskolor.
  • Psykologi plugg.
  • Nutidakonst redovisning.
  • Hemtenta Islam.
  • Plugga körkort (har uppskrivning om cirka 11dagar).
  • Byta lakan.
  • Naturkunskaps labb.
  • Gå till syon.
  • Kolla upp hur mkt resetilägg man kan få å leva på nästa år?
  • Körlektioner.
  • Musikal premiär om två veckor.
  • Musikal rep.
  • Laga massa mat till familjen då och då.
  • Besöka banken och ta ut pengar från mina fonder.
  • Fixa frack till balen. (ganska svårt med tanke på min ekonomi och min fantaskiska benstomme)
  • Fixa studentinbjudningar.
  • Måla klart en tavla till min bror.
  • Scana in en akvarell.
  • Sy igen alla mina skrevhål i mina byxor. (har sytt in ett utav dem)Näe nu sprack dem igen!.
  • Projektarbetet.
  • Snagga sidecut.
  • Raka mig.
  • Ducha.
  • Bli lycklig!

Helena:
  • MUSIKALEN!!!!! träna alla jävla låtar så att dom sitter. Kan inte ens en del än.. premiär om 2 veckor! omg!!!
  • Gå till Bosse och visa alla mina miljarder foton jag har på min dator så att jag inte får IG i foto.. vore ju en skam.
  • Byta projektarbete från pianolåtar till min fotoblogg som i princip e klar att skriva om.
  • Skriva om den :P
  • Plugga isalm, prov på fredag. BVehöver jag säga att jag inte har öppnat boken än??
  • Bilduppgiften.
  • Prata med den kvinnliga Stalin om att göra mitt engelska-prov som jag inte gjorde i måndags för att jag missade bussen, jo det gjorde jag, jag sov inte!
  • Söka sommarjobb innan Mars har tagit slut, helst nu!
  • Kolla upp folkhögskolor i Stockholm till hösten.
  • Antagningsprov?
  • Besöka dem!
  • Borsta Fluffen (min kanin)
  • Vad ska jag göra på påsklovet?
  • Kolla efter en balklänning!
  • Köpa skivor från CDON.com
  • Sälja kläder på tradera?
  • Sälja massa saker på tradera?
  • Min, Marias och Amandas gemensamma fzt?
  • Min egna stora fzt?
  • Ringa min hud-doktor om att få börja ta medecin mot finnar igen..
  • Pierca tungan ;)
  • Färga håret snarast.
  • Fräcsha till min hygien.. och mina ben ;)
  • Fixa med pengar. Vem är skyldig mig vad? vad e jag skyldig folk??
  • Fixa en julklapp för 2009 till Carolinne (faster), något snyggt med foton var det jaa..
  • Söka jobb i mora? vore ju bra att inte vara fattig HELA tiden :P
  • Skicka in foton till framkallning, måste säga att det är nästan 10 000 bilder på min dator som inte har framkallats än!
  • Vilka av fotona ska jag ha med på slututställningen?
  • I vilken storlek? Ska jag stå för dom kostnaderna själv? Kommer dom att vara ute för försäljning? Köper nån?
  • Göra en fuckfaces-tavla av alla våra bilder tillsammans :) (som ska vara med på slututställningen)
  • Studentmottagning? vad är det? När ska jag ha det? var? vilka ska komma? vafan..
  • Ta igen alla ggr jag inte ridit.
  • Köpa gymkort på Mora IFK
  • Träna!



Om jag inte får något att göra så ska jag göra det här:

Fixa min Itunes som jag råkade radera förrut.. typ massa låtar som försvann, massor.
Ta i tu med mitt berg på skrivbordet som går under kategorin " ska göras snarast" Det är precis som ett sånt där "Genga-spel" när man ska försöka att ta bort klossar från ett torn utan att välta det. Man får lixom se till att man inte drar ut en bärande bok för då rasar allt :P 

EH.. HELENA HAR JU SKRIVIT SAMMA JÄVLA SAKER I OLIKA PUNKTER.. SÅÅÅ HON HAR INTE MEST ATT GÖRA! // A

HAHA SUCKERS! Jag har jag har kommit längst med att stryka mina punkter! //M


Aha.. men nu äre jämt martin!! :P förresten så hade du suddat ut mina överstrukna saker din mes!! //H.

Näe det hade jag inte alls! Jag fuskar aldrig.

johorrruu!!! :P //H.

Men jävla cpn ni fuskar ju bägge två! Jag har legat hemma i karantän utan tillgång till dator! Därför borde jag få ett handikap.

Kommentarer
Postat av: sara

Ni har så mycket att göra att det spänner i tandställningen när jag läser det.

2010-04-15 @ 19:38:28
URL: http://saracastro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0