31/10 201000

Åh.. va jobbigt. Jag är sliten, har ingen mat och fick lov att radera förra inlägget med tanke på min situation here.. aahh.. ajaj, jag får NOG stanna. Men, jo - annars e de fuked up. aja. skiit samma. Var ute igår. På hemma fzt i nån fancy-pancy lägenhet på gullmarsplan. De du André :P Trevligt, jo visst. Helt ok. Så att vettu så erree.. typ.
Funderar på en vit nästa helg. Eller en tvådagars i Uppsala. Svårt val.
Men om jag inte ska få leversvikt innan 20 så borde jag kanske det. Typ åka hem till min mormor och baka bullar istället, uuhh. Jag hatar bullar. Speciellt sånna där torra, hårda brödbitar med kanelsmet på som alla andra typ avgudar. Uhh!
A, juste: ni som fick random charmiga sms av mig inatt (sådär vid 3) kan ju bortse från dem. Det var nämligen bara ett mongo som snott min mobil för att lära sig smsa. Tyvär smsade hon mina vänner och inte sina. Nice. Så.. pappa: jag vill inte att du kommer och tar mig..
*ryser*
//H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0