Lord of the flies

Känner mig lite skadad på nått sätt.. lite som ungarna i Flugornas Herre typ. Psyksk stress påverkar mina tankar och jag känner mig inte som Anna liksom. Börjat avsky män bara för att de är män. Då menar jag 40+ män som inte kan ta hand om sig själva och ändå tror sig vara bättre än andra och ska liksom ta för sig av vad de vill bara för att de är just män. Börjat hata alla dessa jävla kvinnor som göder dehär männens sjuka självbilder. Står inte ut med alla djur och barn som ska va så fucking hjälplösa, naiva och godtrogna helatiden. Jag hatar mig själv för att jag får dåligt samvete av att säga upp mig från jobbet bara för att de skulle bli så ledsna. Men om jag inte redan är galen så kommer jag defeintivt bli det om jag stannar ett år här..

Skulle passat bra bland ungar som har ihjäl varandra just nu.

Hälsningar Anna

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Flugornas herre är riktigt berörande faktiskt.. Man blir helt hjärntvättad på något sätt.

2010-11-21 @ 20:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0